Dijital pazarlama iletişimi endüstrisinin en iyilerinin
belirlendiği, sektöre ve hizmet ettikleri markalara kattıkları artı değeri
tescilleyen 'Mixx Awards Türkiye 2012'nin kazananları düzenlenen törenle
sahiplerini buldu.
Rahmi Koç Müzesi’nde düzenlenen törene Reklam Verenler
Derneği (RVD) Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Pura, sektör çalışanları ve çok
sayıda davetli katıldı. 70 ajanstan toplam 433 başvurunun yapıldığı yarışmada,
stratejiden yaratıcı çalışma ve uygulamaya, medya planlamasından entegrasyona,
verimlilikten yatırımın geri dönüşüne kadar tüm iletişim katmanları ele alındı.
Yarışmada Sesli Harfler ve Procter & Gamble çalışması “Bebeğimle
Büyüyorum”, yılın kampanyası seçildi. Yarışmacılara ödüllerini Reklam Verenler
Derneği (RVD) Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Pura verdi.
Ödül töreninden önce kısa bir konuşma yapan Ahmet Pura,
yarışmadan önce reklam hazırlayanların projelerini değerlendiren jüri
üyelerinin birçok proje incelediklerini ancak bunlardan 433 tanesini kendisinin
çok beğendiğini söyledi. Mixx Awards 2012’nin Altın Mixx kazananları,
yarışmanın uluslararası ayağı olan Mixx Europe’a katılmaya hak kazacak.
0 yorum:
Yorum Gönder