6 Mart 2010 Cumartesi

SİMİT PARALARI HAİTİ'YE

Kasyeri Burhan Dinçbal İlköğretim öğrencileri simit paraları ve harçlıklarından biriktirdikleri paralarını Türk Kızılayı aracılığıyla Haitili depremzedelere bağışladı.

Tarihin en büyük depremi ile sarsılan Haiti'ye yönelik Türk Kızılay'ın başlattığı yardım kampanyası toplumun tüm kesimlerinden destek devam ediyor. Kızılay'dan yapılan açıklamada, çok anlamlı bir yardıma imza atan Burhan Dinçbal İlköğretim Okulu öğrencilerinin "Haiti için bugün simit yemeyelim" kampanyasında toplanan bin TL, Kızılay'ın açtığı Haiti Yardım Kampanyası'nın hesabına yatırıldığı bildirildi.

Okul müdürü Salih Erdoğan, "İnsanlık tarihinde bu tür dramlar yaşanıyor. Benzer acıları daha önce Marmara Depremi'nde ülkemizde de yaşadık. Kesinlikle bu tür sıkıntıların dünyanın neresinde olursa olsun paylaşılması gerektiğini düşündük. Öğrencilerin girişimi ile başlattığımız kampanyada çocuklarda yardım duygusunu geliştirmeyi amaçladık" dedi.

HABER X

0 yorum:

Yorum Gönder