6 Mart 2010 Cumartesi

SERUMLU EĞİTİM

Milli Eğitim Bakanlığı ve Sağlık Bakanlığı'nın işbirliğiyle, Kayseri Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde açılan hastane okulda, çocuklar tedaviye ara verildiğinde eğitim alıyor. Hastanenin Çocuk Servisi'nde 2001 yılında açılan Hastane Okulu'nun sıralarından 9 yılda binlerce hasta öğrenci geçti.

Yatarak tedavi görmesi gereken ilköğretim okulu öğrencileri, servise alınır alınmaz Leyla Şahin'in müdürlüğünü yaptığı Hastane Okulu'na kaydediliyor. Doktorların günlük kontrollerinden sonra öğretmenler, öğrencileri tek tek ziyaret ediyor ve ayağa kalkacak durumda olanları okula çağırıyor. Yatağından kalkamayacak durumda olanların da listesi hazırlanıyor. Kollarında serumlarıyla sınıfı dolduran öğrencilerin eğitimi tamamlandıktan sonra, ayağa kalkamayacak durumda olanların yanına gidiliyor ve onların eğitimi başlıyor.

İlköğretim okulu öğrencisi olan her çocuk için günlük 2 saat eğitimin verildiği hastane okulunda, Milli Eğitim Bakanlığı'nca hazırlanan müfredat çerçevesinde ders yaptırılıyor. Ödevin olmadığı tek okul olarak adlandırılan hastane okulunda, 2 öğretmen görev yapıyor.

SABAH

0 yorum:

Yorum Gönder