19 Temmuz 2012 Perşembe

İDO TEK FİYATA DÖNÜYOR

Son dakika biletlerine uygulanan yüksek fiyat ve internet satışında yaşanan sorunlarla büyük tepki çeken İDO, tek fiyat uygulamasına döneceğinin sinyalini verdi. İDO’nun yüzde 30 ortağı Akfen Holding’in Yönetim Kurulu Başkanı Hamdi Akın, “Benim de bilet alamadığım oldu, hata yaptık. Tüm yolculardan özür diliyorum” dedi.

Deniz İşletmeleri (İDO) yönetimi, yolculardan gelen yoğun tepkilerin sonucunda uyguladığı “dinamik fiyat” politikası yerine tek fiyat politikasına döneceğinin sinyallerini verdi. Son dakika biletlerinin çok yüksek fiyatlara satılması, internet üzerinden bilet alma konusunda yaşanan güçlükler gibi birçok nedenle tepki gösterilen İDO’nun yüzde 30 ortağı Akfen Holding Yönetim Kurulu Başkanı Hamdi Akın, “İDO’da uygulanmaya çalışılan dinamik fiyat politikasında hatalar yapıldığını kabul ediyor ve özür diliyorum. Bu kadar tepkiyi hak etmedik ama ben yine de tüm yolculardan özür diliyorum. Yönetiminde bile olmadığım İDO’nun fiyat ve bilet satışı konusundaki aksaklıklarından sorumlu tutulmak beni çok üzdü. Ama yanlışlarımızı anladık, çözmek için bir eylem planı hazırladık. Cuma (yarın) gününden itibaren biletlerde tek fiyat uygulamasına geri dönüyoruz” dedi.

0 yorum:

Yorum Gönder