2 Aralık 2010 Perşembe

SİNEMACILARDAN KIZ ÇOCUKLARINA DESTEK

Türkiye'de kızların eğitim sorununun çözümüne katkı sağlamak, okula devam edemeyen kız çocuklarının eğitim hayalini gerçekleştirmek amacıyla 2005 yılında başlayan Baba Beni Okula Gönder Kampanyası, yeni bir projeye daha imza atıyor.

Bu yeni proje için sekiz ünlü sinema yönetmeni bir araya gelerek kız çocukları ve eğitim konulu fotoğraflar çekti. Bu fotoğraflardan oluşan 'Baba Beni Okula Gönder' Fotoğraf Sergisi, 1-8 Aralık  tarihleri arasında Beyaz Space-İz Giz Plaza Maslak'da sergilenerek, satışa sunulacak. Sergiye katılanlar, her birinden sadece 5'er adet basılacak fotoğraflara sahip olma şansını yakalarken, elde edilecek gelir Baba Beni Okula Gönder'e bağışlanacak.

Çağan Irmak, Mustafa Altıoklar, Ezel Akay, Handan İpekçi, Zülfü Livaneli, Sırrı Süreyya Önder, Ümit Ünal ve Derviş Zaim'in buluştukları proje kapsamında 30'a yakın eser sergilenecek.

NTVMSNBC

0 yorum:

Yorum Gönder