19 Nisan 2010 Pazartesi

GÜREŞTE ALTIN MADALYA

Bakü'de düzenlenen Avrupa Güreş Şampiyonası'nda Grekoromen Milli Takımı'ndan 84 kiloda Nazmi Avluca altın madalya kazandı.

Grekoromen Güreş Milli Takımı'nın 2 dünya, 3 Avrupa şampiyonluğu, bir de olimpiyat üçüncülüğü bulunan kaptanı Nazmi Avluca, diz yan bağlarındaki sakatlığı nedeniyle dizlikle mindere çıkmasına rağmen son derece başarılı müsabakalar çıkardı.

Nazmi Avluca akşam seansında Rusya'nın 6 Avrupa, 2 dünya ve 1 olimpiyat şampiyonluğu bulunan güreşçisi Alexey Mishin ile finalde karşı karşıya geldi. 2009 yılında Avrupa Şampiyonası'nda yenildiği, Avrupa Şampiyon Kulüpler Kupası'nda ise mağlup ettiği Mishin karşısında ilk periyodu 1-0 kaybeden Avluca, 2. ve 3. periyodu aynı skorla 1-0 alarak, minderden 2-1 galip ayrıldı ve altın madalyanın sahibi oldu.

Nazmi Avluca, final maçı sonrasında yaptığı açıklamada, dizindeki sakatlığına rağmen takımı yalnız bırakmak istemediği için Bakü'ye geldiğini belirterek, ''Aslında benim için çok zor maçlar oldu. Çünkü ağrılarım vardı. Fakat Rabbim yardım etti. Bu şampiyonluk bana nasip oldu. Şampiyonluğumda desteğini gördüğüm antrenör, takım arkadaşlarımla kulübüm ASKİ Spor'a ve Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek'e teşekkür ediyorum. Onların desteklerini boşa çıkarmadığım için mutluyum. Şampiyonluğum ile sadece Türk halkını değil, buradaki Azeri kardeşlerimi de sevindirdim'' dedi.

HABER X – AA

0 yorum:

Yorum Gönder