10 Şubat 2014 Pazartesi

NEJAT UYGUR ÖLÜMSÜZLEŞİYOR



Büyükçekmece Belediye Başkanı Dr. Hasan Akgün, Tepecik Nejat Uygur Eğitim ve Kültür Merkezi’nin önümüzdeki günlerde hizmete gireceğinin müjdesini verdi.

"Tepecik’te yapılanları siz de görüyorsunuz. Demek ki yapılabiliyormuş” diyen Başkan Akgün şöyle devam etti: “Tepecik Nejat Uygur Eğitim ve Kültür Merkezi sadece tiyatro oyunlarının ve çeşitli organizasyonların sergileneceği bir merkez olmayacak. Binlerce Büyükçekmeceli hanımın ve çocuğun çeşitli branşlarda eğitim aldığı Büyükçekmece Belediyesi Halk Akademisi bu merkezin bir bölümünde faaliyet gösterecek. Tepecikli hanımlar, belediyenin eğitmenlerinden istedikleri alanda eğitim alabilecek. Çocuklar ve hanımlar aynı anda farklı branşlarda eğitim alabilecekler.”
Kültür merkezi, eğitimin yanı sıra sosyal alanlarda da kullanılabileceğini belirten Akgün, “Tepecikli vatandaşlarımız, nişan ve düğün gibi etkinliklerini bu merkezde ücretsiz olarak gerçekleştirebilecekler. Merkezin ön kısmındaki alanda açık hava düğünleri yapılabilecek. Bu sayede maddi durumu elverişsiz olan gençlerimiz de istedikleri gibi düğünlerini ve nişanlarını gerçekleştirecekler. Yaptığımız tüm eserleri Büyükçekmece halkının hayatını kolaylaştırmak üzere düzenliyoruz. Tepecik Nejat Uygur Eğitim ve Kültür Merkezi de gelecek nesillere bırakacağımız önemli bir miras olacak” şeklinde konuştu.

0 yorum:

Yorum Gönder