27 Ocak 2014 Pazartesi

EMEL SAYIN ÇOCUKLAR İLE SAHNE ALACAK



Büyükçekmece Belediyesi “Bir Yıldız Işığında Çocuk Sesleri” korosu, “Her Çocuk Bir Boncuk” konseptiyle Türk Sanat Müziği’nin güçlü sesi Emel Sayın’ı ağırlıyor. 19 Şubat’ta Atatürk Kültür Merkezi’nde (AKM) gerçekleştirilecek olan dev konserde çocuk korosu Emel Sayın’ın hafızalardan silinmeyen şarkılarını seslendirecek. Konserin finalinde çocuklarla beraber şarkı söyleyecek olan Emel Sayın’ı konser öncesi çocuklar ziyaret etti. Emel Sayın’la bir araya gelen çocuklar usta sanatçıya çiçek takdim ederek, sohbet etti.

Çocuklarla sahne alacağı için oldukça heyecanlı olduğunu belirten Emel Sayın, “Ben de çocuklar kadar heyecanlıyım. Çok güzel bir proje. Büyükçekmece Belediyesi’nin ne kadar güzel şeyler yaptığının farkındayım. Ben bu davet için sayın başkan Hasan Akgün beyefendiye teşekkür ediyorum. Bu benim için çok hoş, unutulmayacak güzel bir anı olacak. Çocukları çok seviyorum. Bir de onlarla böyle bir etkinliğin içinde olmak müthiş güzel geliyor” dedi.
Çocukların küçük yaşlarda Türk Sanat Müziği’ni öğrenmelerinden dolayı mutlu olduğunu dile getiren Emel Sayın, “Sanata önem vermek çok önemli bir şey. Türk müziğini onlara öğretmek, tanıtmak çok önemli” diye konuştu.
Yeni neslin Türk müziğine ilgisinin az olduğunu vurgulayan ünlü sanatçı, ailelere bu konuda çok sorumluluk düştüğünü belirtti.
Emel Sayın, “Bütün dünyada hızlı bir gelişme var. Her konuda ritim hızlandı. Müzikte de öyle. Bu, aile büyüklerinin gayretleriyle olabilecek bir şey. Eğer bir evde küçük çocuklar varsa aile büyükleri Türk Sanat Müziği’ni seviyorsa bunlar bir şekilde dinleniyorsa çocuklar bu müziği duyarlarsa buna sevgi duyarak büyüyeceklerdir” şeklinde konuştu.

0 yorum:

Yorum Gönder