8 Mayıs 2013 Çarşamba

DEVLET LİSESİ ÖĞRENCİLERİ YURTDIŞI YOLCUSU



Uluslararası Lise Denkliği projesi ile Kabataş Erkek ve Atatürk Fen Lisesi öğrencileri kendi müfredatlarına ek olarak Cambridge Üniversitesi’nin diploma programını da alarak, uluslararası geçerliliğe sahip diploma sahibi olacak.
Öğrenciler, ABD ve Avrupa’daki üniversitelere direkt geçiş hakkı kazanacak.
İstanbul İl Milli Eğitim Müdürlüğü, Cambridge Üniversitesi ve Horizon Eğitim Grubu, ‘Uluslararası Lise Denkliği’ projesini hayata geçirdi. Konuyla ilgili basın toplantısı dün İstanbul İl Milli Eğitim Müdürü Muammer Yıldız, Cambridge Üniversitesi Uluslararası Eğitimler Avrupa Bölge Müdürü Ann Gibson, Horizon Eğitim Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Gültekin’in katılımıyla gerçekleşti. Verilen bilgilere göre, proje kapsamında Kabataş Erkek Lisesi ve Atatürk Fen Lisesi’nin gelecek sene 11 ve 12. sınıfta olacak öğrencileri Cambridge Üniversitesi’nin 15 dersten oluşan ‘A Level’ lise programını alacak. Kendi okul diplomalarının yanında gençler mezun olurken bir de Cambridge A Level diploması sahibi olacak. Bu diploma ile dünyanın pek çok üniversitesine doğrudan geçiş hakkı kazanacak.
İyi not önemli Cambridge Üniversitesi’nin Türkiye’deki tek yetkili kurumu olan Horizon Eğitim Grubu CEO’su Mehmet Gültekin, “Öğrencilerin alacağı iyi notlar, Amerika ve Kanada üniversitelerinde tam bir senelik ileri seviyeye geçiş ya da kredi transferi sağlayacak. AB üniversitelerinde de Fransız Bakaloryası ve Alman Abituruna giriş şartı olarak kabul ediliyor” diye konuştu. Yıldız ise “Müfredatlarına ek alacakları programla yenilikçi ve yaratıcı eğitim teknikleri görecekler” dedi.

0 yorum:

Yorum Gönder