5 Kasım 2012 Pazartesi

YURTDIŞI EĞİTİM FUARLARI BAŞLIYOR

Yurtdışında eğitim almak isteyen binlerce öğrencinin merakla beklediği Yurtdışı Eğitim Fuarları 4 – 11 Kasım tarihlerinde gerçekleşecek. Bu yıl 4 büyük şehirde gerçekleşecek olan fuarlara binlerce öğrenci katılacak ve geleceklerini bu fuarlarda şekillendirecek.

Edufairs Yurtdışı Eğitim Fuarları, dünyanın her yerinden üniversite, kolej, dil okulları, yaz okulları ve çeşitli eğitim temsilciliklerini ağırlayarak öğrencilere gerçek anlamda uluslararası bir organizasyon ortamı sunacak.
Fuar süresince öğrenciler, diledikleri okulların yetkilileriyle yüz yüze görüşebilecek ve ilgilendikleri ülkenin eğitim şartlarıyla ilgili detaylı bilgi alabilecekler. Ayrıca en seçkin okulların temsilcileri tarafından fuar kapsamında düzenlenecek seminerlere katılma imkânı elde edecekler.
4 Kasım 2012’de Ankara’da start alacak Yurtdışı Eğitim Fuarları, yurtdışındaki çeşitli üniversite ve dil okullarıyla öğrencileri başkentin merkezi bir konumunda yer alan Ankara HiltonSA’da ağırlayacak.
Edufairs, 6 Kasım 2012 tarihinde Adana’nın en önemli ve merkezi otellerinden Adana Hilton’da gençleri ve ailelerini dünyanın saygın okullarıyla buluşturacak.
Fuarın İzmir ayağı ise 8 Kasım 2012 tarihinde Swissotel Grand Efes’te gerçekleşecek. Edufairs Yurtdışı Eğitim Fuarları 10 ve 11 Kasım 2012 tarihlerinde Hilton İstanbul’da gerçekleşecek fuarla büyük bir organizasyona ev sahipliği yaparak son bulacak.
NTVMSNBC

0 yorum:

Yorum Gönder