4 Ekim 2012 Perşembe

TÜRKİYE SAĞLIĞA YÜRÜDÜ

'Dünya Yürüyüş Günü' Türkiye genelinde düzenlenen etkinliklerle kutlandı.

Ankara'daki etkinliğe katılan Sağlık Bakanı Recep Akdağ da Altınpark'taki yürüyüş etkinliğine katıldı. Spor kıyafetle gelen Akdağ, Dünya Sağlık Örgütü Türkiye Temsilcisi Maria Christina Profili, Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek ve kalabalık grupla yürüyen Bakan Akdağ, yaşam biçimini ve alışkanlıkları değiştirmek ve daha çok hareket etmek üzere bir araya geldiklerini söyledi. Akdağ, "Daha çok park, yeşil ve spor alanları oluşturmalıyız. Bisiklet yolları yapmalıyız. Vatandaşlarımız, çok yakın bir gelecekte ziyadesiyle talep etmeye başlayacak. Zira medya kampanyaları sonucu son üç ayda vatandaşımızın üçte biri 'Ben artık daha çok hareket ediyorum, yürüyorum ve daha az tüketmeye başladım' diyor'' dedi. Etkinlik alanına ''Porsiyonlarımızı küçültüyoruz'', ''Harekete merhaba, obeziteye elveda'', ''Günde en az 30 dakika yürüyoruz'' pankartları asıldı, katılımcılara elma, yağmurluk, adım ölçer dağıtıldı.
SABAH

0 yorum:

Yorum Gönder