20 Nisan 2012 Cuma

"OKULLAR HAYAT OLSUN PROJESİ"

Balıkesir’in Burhaniye ilçesinde, Milli Eğitim Bakanlığı’nın başlattığı “Okullar Hayat Olsun Projesi” hayat buluyor.

Kaymakam Ali Uslanmaz, Belediye Başkanı Fikret Akova, İlçe Milli Eğitim Müdürü Bünyamin Uruç ve Orman İşletme Şefi Murat Akçakaya arasında imzalanan protokol gereğince okul kütüphaneleri, spor salonları ve bilgi işlem sınıfları ders saatleri dışında vatandaşlara açılırken okul bahçeleri de ağaçlandırılacak.

Kaymakamlık makamında düzenlenen protokol imza törenine belediye encümen üyeleri ve ilçe milli eğitim şube müdürü Zekeriya Eşkikara da katılırken ilk uygulamanın Bahçelievler İlköğretim Okulu ve Mesleki Eğitim Merkezi’nde başlatılacağı açıklandı. Kurum bahçelerinin düzenlenmesinin de proje kapsamına alındığı bildirildi. Projenin hayırlı uğurlu olmasını isteyen Belediye Başkanı Fikret Akova, projenin meclis gündemine getirileceğini bildirdi. 4 yıldan bu yana ilçede görev yaptığını anlatan Kaymakam Ali Uslanmaz da projeyle okulların ders saatleri dışında halkın kullanımına açıldığını söyledi. Belediyenin de projeye destek olacağını bildiren Kaymakam Uslanmaz, “Belediye ile her zaman iyi ilişkiler içindeyiz. Hemen her gün araç talebimiz oluyor. İlçemizdeki Hürriyet İlköğretim Okulu için yeni bina yapacağız. Bunun için gerekli olan imar düzenlemeleri en kısa sürede yapıldı. Bunun için belediye başkanımız Fikret Akova’ya huzurunuzda teşekkür ediyorum” dedi.

Okulların eğitim hizmetleri dışında halka açılacağını bildiren İlçe Milli Eğitim Müdürü Bünyamin Uruç, bunun için belediye ve orman işletme şefliği ile işbirliği yaptıklarını bildirdi. Uruç, projeye destek olanlara teşekkür etti.

0 yorum:

Yorum Gönder