4 Nisan 2012 Çarşamba

ÖĞRENCİLERE GERİ DÖNÜŞÜMÜN ÖNEMİ ANLATILIYOR

İzmit Belediyesi, öğrencilere geri dönüşümün önemini anlatıyor.


Belediye’nin Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğü tarafından geçtiğimiz yıl 30 bin öğrenciye eğitim verilirken bu sezon sayının daha da artacağı kaydedildi. Ulubatlı Hasan İlköğretim Okulu, Ulusal Egemenlik İlköğretim Okulu, İbni Sina İlköğretim Okulu ve Farabi İlköğretim Okulunda 850 öğrenci, ambalaj atıkları, elektronik atıklar, atık piller ve bitkisel atık yağlar konusunda bilgilendirdiler. Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğü çalışanlarından Elektronik Haberleşme Teknikeri Beyza Sevilen tarafından verilen eğitimde öğrencilere çevre ile ilgili broşür, magnet ve afişler de dağıtıldı. Belediye Yetkilileri, öğrencilerin çevreye çok duyarlı olduklarını söylediler.

0 yorum:

Yorum Gönder