6 Eylül 2011 Salı

YÖK'TEN ÖĞRENCİLERE MÜJDE

YÖK, ortaöğretim kurumundan mezun olamadığı için kazandığı programa kayıt olamayan ve ortaöğretim sorumluluk sınavı veya ek sınav sonucunda ortaöğretimden mezun olan öğrencilerin, durumlarını belgelemeleri kaydıyla üniversiteye kayıtlarını yaptırabileceği kararını aldı.


Habertürk'ün haberine göre, "Kayıt İşlemleri'' konulu genelgede, Milli Eğitim Bakanlığı Yükseköğretim Genel Müdürlüğü'nce gönderilen ortaöğretim kurumlarının sorumluluk sınavları ile ek sınavlar hakkındaki yazıya değinildi. Yazıda, ortaöğretim kurumlarının sorumluluk sınavlarının bu hafta (59 Eylül) yapılacağı ve daha sonra eylül ayı içerisinde tekrar bir ek sınav hakkı verileceğinin belirtildiği hatırlatılarak, ÖSYS sonucunda bir yükseköğretim programını kazanmış ancak mezun olamamış bu durumdaki adayların kayıt hakkının saklı kalmasına ilişkin yazının YÖK Genel Kurulu toplantısında incelendiği açıklandı.

Üniversitelere kayıtlar dün başladı. Bazı üniversitelerde harç parası yatırmak için uzun kuyruklar oluştu. Kayıtlar, 9 Eylül Cuma günü akşamına kadar sürecek.

0 yorum:

Yorum Gönder