16 Eylül 2011 Cuma

POLİSE 'ALZHEİMER' DERSİ

İstanbul polisi, alzheimer hastalığını tanıma ve hastalara karşı uygun şekilde yaklaşma konusunda eğitildi.

Eğitilen polisler sayesinde artık hem evden kaçan hastalar evlerine ulaştırılacak hem de hastaneye gitmekte direnen hastalar evinden çıkartılabilecek. İstanbul Emniyet Müdürlüğü Alzheimer Derneği ile işbirliği yaparak alzheimer konusunda bir eğitim projesi gerçekleştirdi. Proje kapsamında alzheimer konusunda tanınmış Prof. Dr. Murat Emre ve Prof. Dr. Işın Baral Kulaksızoğlu tarafından Polis Eğitim ve Kongre Merkezi’nde eğitim semineri düzenlendi. Seminere polis merkezlerinde görevli personel, grup amirleri ve Toplum Destekli Polis Şube Müdürlüğü’nden oluşan 150 polis katıldı. Prof. Dr. Emre ve Kulaksızoğlu, katılımcı polislere Alzheimer hastalığını tanıma ve hastalara karşı uygun şekilde yaklaşma konusunda bilgi verdi.

Emniyet yetkilileri, eğitim sonrasında artık hem evden kaçan hastaların polis yardımıyla evlerine ulaştırılacağını hem de hastaneye gitmekte direnen hastaların polis sayesinde evinden çıkartılacağını belirtti. Evden hastalarını çıkarmakta zorlanan kişilerin 155 Polis İmdat’ı aramaları durumunda evlerine yardım amacıyla polisin geleceği belirtildi.

0 yorum:

Yorum Gönder