17 Mayıs 2011 Salı

ÇOCUK BAKICILIĞI KURSİYERLERİ SERGİ AÇTI

Batman İş Kur ve Batman Üniversitesi iş birliğiyle düzenlenen çocuk bakıcılığı kursunu başarıyla tamamlayan 25 öğrenci düzenledikleri sergiyle sertifikalarını aldı.

Öğretim görevlisi Semin Yılmaz’ın başkanlığında altı öğretim görevlisinin gözetiminde 6 ay boyunca kurs gören öğrenciler el emekleriyle yaptıkları, bez bebekleri, dolgu oyuncakları ve kuklalarla Üniversite'nin Güzel Sanatlar Fakültesi’nde sergi açtı.

Yüzü aşkın ürünün yer aldığı serginin açılış kurdelesi oyuncaklara bağlanarak Rektör yardımcılarından Prof. Dr. Sedat Cereci, Öğretim Görevlisi Semin Yılmaz ve Sevim Ünsal tarafından kesildi.

Açılış konuşmasını yapan Prof. Dr. Cereci, “Üretim her zaman güzeldir. Öğrencilerimiz burada birbirinden güzel oyuncaklar, kuklalar yaparak el emeklerini sergiledi. Hepsini yürekten kutlayarak hayatlarında başarılar diliyorum.” dedi.

0 yorum:

Yorum Gönder