10 Mart 2011 Perşembe

19. IEFT YURTDIŞI EĞİTİM FUARLARI BAŞLIYOR

Türkiye’de yapılmakta olan en kapsamlı "Yurtdışı Eğitim Fuarı" organizasyonu olma özelliğini taşıyan International Education Fairs of Turkey (IEFT), 19 Mart'ta İstanbul Harbiye Hilton Otel’de başlıyor.

25 farklı ülkeden alanında uzman pek çok üniversite ve kolejin katılımıyla gerçekleşen IEFT, yurtdışında eğitim yapmak isteyenler için en önemli karar alma kanalı olma özelliğine sahip.

Öğrenciler yurtdışında lisans, yüksek lisans, doktora, dil, staj, sertifika ve diploma programlarına katılıyor, özellikle, Amerika, İngiltere, Avustralya, Almanya, Kanada, Fransa, Hollanda, İsveç, İtalya, Rusya, Çin, Estonya, Bulgaristan, Malezya, İspanya gibi ülkeleri yoğun bir şekilde tercih ediyor.

Son yıllarda yurtdışı eğitim sadece Batı ülkelerinde değil Doğu’da büyük bir gelişim gösteriyor ve pek çok yabancı öğrenci; Çin, Rusya, Japonya, Malezya, Singapur ve Kore gibi ülkelerde eğitim yapılıyor.

IEFT fuarlarında Çin, Rusya ve Malezya’dan üniversite ve kolejler temsil ediliyor.

Özellikle Malezya Üniversiteleri özel bir grup  ile IEFT fuarlarına katılıyor. Malezya Eğitim Bakanlığının desteği ile ülkenin en iyi 8 üniversitesi fuarların İstanbul bölümünde yer alacak.

19. IEFT Fuarı'na ücretsiz veya çok düşük ücretlerle eğitim yapılabilinen  Avrupa Üniversiteleri yoğun ilgi gösteriyor. 19. IEFT Yurtdışı Eğitim Fuarlarında; Almanya, Estonya, Ukranya, Macaristan, İrlanda, Bulgaristan, Fransa, Italya, Ispanya,  Norveç, Letonya,  gibi ülkelerden üniversiteler ve kurumlar katılacak.

Fuarda; üniversite lisans, üniversite hazırlık, yüksek lisans, üniversite transfer, doktora, dil okulları, yaz okulları, sertifika, diploma, staj, lise eğitimi ve burslu yurtdışı eğitim konularında, üniversite ve kolej temsilcilerinden bilgi alınabilecek, ücretsiz yurtdışı eğitim seminerlerine katılabilinecek.

Ayrıca, DAAD, Goethe Institute, Campus France, Fulbright, Austrade, Nuffic, IELTS, İspanya Eğitim Ateşeliği ve Norveç Eğitim Ateşeliği gibi ülkelerin eğitim ve kültür ataşelikleri tarafından öğrencilere ve velilerine bilgi verilecek.

Fuarın İstanbul bölümünde 19 ve 20 Mart akşamları özel bir katılım ile “MBA ve Yüksek Lisans” programı veren üniversiteler ile “MBA Evenings” etkinlikleri düzenlenecek.

CNN TÜRK

0 yorum:

Yorum Gönder