Su Entertainment Group, müşterileri iklim değişikliğiyle mücadele edecek. Ödenen hesapların 1 lirası, WWF-Türkiye’ye aktarılacak. Grup işletmelerinde artık rüzgâr enerjisinden yararlanacak.
SU Entertainment Group bünyesinde bulunan Reina, Suada Club, G Balık, Suda Kebap, Supperclub ve The Mix Cafe’de eğlenen veya yemek yiyenler, iklim değişikliğiyle mücadele edecek. Bu mekanların müştelerinin ödediği tutarların 1 lirası, yapılan işbirliği kapsamında Doğal Hayatı Koruma Vakfı’na (WWF-Türkiye) iklim değişikliğiyle mücadele kampanyasına destek olmak için aktarılacak. Önümüzdeki sezon da devam edecek işbirliği sonucunda 100 bin liralık gelirin WWF Türkiye’ye verilmesi planlanıyor. İklim değişikliğiyle mücadeleye müşterilerinin de katılmasını sağlayan Su Entertaintmen Group, yıllık ortalama kullandığı 1 milyon liralık enerjiyi, rüzgar enerjisinden alarak çevreye zarar vermekten de kaçınacak.
SU Entertainment Group Genel Müdürü Güven Karataş, müşterilerini iklim değişikliğiyle mücadeleye ortak edeceklerini belirterek, mönülere Türkçe ve İngilizce broşürler koyacaklarını, işletmelerindeki dev ekranlarda işbirliğinin anlatıldığı kısa filmler oynatılacağını kaydetti. Güven Karataş, 1 Temmuz’dan itibaren Akenerji’den rüzgar enerjisi satın alacaklarını belirterek, “1550 ton karbon salınımını engelleyerek, 73 bin ağacın sağladığı temiz havaya eşdeğer bir katkıda bulunacağız. Her gün 23.00’da mekanlarda 30 saniye sessizlik sağlayarak, rüzgar tribünlerinin sesini müşterilerimize dinletecegiz” dedi. WWF Türkiye Genel Müdürü Tolga Baştak da, “Düşük karbon ekonomisine geçişte, özel sektör büyük rol oynayacak. Şirketlerin gönüllü ‘offset’ yaparak enerjide alternatifleri değerlendirmeye başlaması gerekiyor” dedi.
0 yorum:
Yorum Gönder