Reklam ve iş dünyasının önemli isimlerinin buluştuğu 11.
Kırmızı Ödülleri, pazartesi gecesi Zorlu PSM’de düzenlenen muhteşem bir törenle
sahiplerine verildi.
2003 yılından bu yana basın reklamlarında yaratıcılığın
artırılmasını özendirmek, reklam ajanslarının, çalışanlarının ve reklam
verenlerin başarılarını belgeleyip, ödüllendirmek amacıyla düzenlenen törende
büyük ödüller Kıpkırmızı Bölge’yi Ümitköy Balıkçısı işiyle Fikirbaz/IOB
alırken, Kıpkırmızı’nın sahibi Pera Boya işiyle TBWA İstanbul oldu.
Her yıl kendini yenileyen Kırmızı’nın, 11. yaşında Kırmızı
Bölge ve Kırmızı Ödülleri tören organizasyonu ilk defa bir arada
gerçekleştirdi. Her iki yarışmada, ajanslar toplam 70 kategoride birincilik ve
iki büyük Kıpkırmızı Ödülü için yarıştılar. Yine bu yıl ilk defa 16 aya
çıkarılan başvuru süresinin tamamlanmasının ardından Bölge ve İstanbul jüri
toplantıları gerçekleştirildi. Jüri Başkanlığını Vietnam Reklam Ajansı kurucusu
Tibet Sanlıman’ın yaptığı toplantılarda Bölgeden 35 ajansın 285 reklam içeren
232 başvurusu ve İstanbul’dan 59 ajansın 818 reklam içeren 668 adet başvurusu
değerlendirildi. Çok renkli anların yaşandığı Ankara ve İstanbul’daki
toplantılar 20 saatten uzun sürdü.
Ödül gecesi canlı olarak düzenlenen Radikal Canlı Kırmızı
yarışmasında, katılımcıların 2 saat içerisinde hazırladığı eskizler
davetlilerin oylamaları sonucunda değerlendirildi ve dereceye girenler
birbirinden değerli ödüller kazandılar.
Reklamcılık Vakfı ve Kırmızı Ödülleri iş birliğiyle bu yıl
6.’sı düzenlenen, sadece üniversitelerin güzel sanatlar ve işletme fakülteleri
3. ve 4. sınıf öğrencilerine açık olan Genç Kırmızı‘da bu yıl 28 üniversiteden
277 güzel sanatlar ve iletişim fakültesi öğrencisi, 108 reklamla yarıştı.
Akademisyenler jürisinin belirlediği en başarılı ilk yüzde 10’a giren
finalistin ilk 3’ünü Kırmızı Jürisi seçti.
0 yorum:
Yorum Gönder