16 Aralık 2013 Pazartesi

'GALA MODERN'DEN EĞİTİME DEV DESTEK



İstanbul Modern’in eğitim programlarını destekleyerek 2014 yılında da çocuk ve gençlerin eğitimine olanak yaratmak amacıyla düzenlediği 5. ‘Gala Modern’, önceki akşam İstanbul Modern’de gerçekleştirildi. İş , sanat ve medya dünyasının önemli isimlerini bir araya getiren geceye 600 kişi katıldı. ‘Gala Modern’ gecesinin ana sponsorluğunu Finansbank Quartz Varlık Bankacılığı üstlendi. Gecede, müzenin eğitim etkinliklerine destek sağlamak amacıyla Raffi Portakal ve Maya Portakal yönetiminde destek yarışı gerçekleştirildi.

Bu yıl Rasim Aksan, Ali Alışır, Ani Çelik Arevyan, Canan Dağdelen, Devrim Erbil, Ahmet Ertuğ, Dice Kayek, Sabire Susuz ve Aslı Torcu İstanbul Modern’in eğitim projelerine destek olmak için Gala Modern’e özel çalışmalar hazırladı, Erol Akyavaş’ın bir yapıtı ise ‘Sanat Labirenti’ programının bir yıl daha devam etmesi için Akyavaş ailesi tarafından Gala Modern gecesine bağışlandı. Destek yarışında müzenin eğitim projelerine 1 milyon 155 bin TL katkı sağlandı. Gecede Ali Alışır’ın eserini 100 bin liraya Ali Kibar; Canan Dağdelen’in çalışmasını 110 bin liraya Özcan Tahincioğlu satın aldı. Murat ülker ise 100 bin liraya Dice Kayek’in 110 bin liraya ise Aslı Torcu’nun işlerini satın aldı.
İstanbul Modern Yönetim Kurulu Başkanı Oya Eczacıbaşı, bugüne kadar ‘Gala Modern’ gecelerinden sağlanan katkılarla 150 bin çocuk ve gencin sanat eğitiminden yararlandığını belirtti. Oya Eczacıbaşı, “Gelecek yıl, yeni bir eğitim programına başlayacağız. Çocuklar ve gençler, sanatçılar ve tasarımcılarla birlikte hazırlayacağımız müzik ve ses, moda tasarımı, renk ve biçim, teknolojik temelli deneyim başlıklı özel atölyelere katılacaklar” dedi.

0 yorum:

Yorum Gönder