Kemal Tatar, kişisel gelişim ve takım çalışması açısından en uygun oyunlar için ligler düzenleme kararı aldıklarını söyledi.
Türkiye'de konsol, mobil, bilgisayar gibi çeşitli platformlarda, dijital oyunlarla ilgilenen 15 milyonu aşkın kişinin olduğunu kaydeden Tatar, ''Bu sayede milyonlarca oyuncu, takipçisi oldukları oyunlarla ilgili kendilerine hedefler koyabilecek. Oyuncular, TÜDOF hakemleri sayesinde, adil ortamda mücadele etme şansına erişecek. Federasyonumuz daha sonra, ligde başarılı olan oyunculardan milli takım kuracak'' şeklinde konuştu.
TÜDOF Yönetim Kurulu, resmi toplantısı öncesinde gerçekleştirilen toplantılarda altyapısı oluşturulan ve kapsamı belirlenen projeleri gözden geçirdi. TÜDOF öncelikli projeleri; “eSpor kapsamında Dijital Oyunlar Ligi’nin müsabaka alanları ve milli takımların alt yapısının kurulması”, “oyunların derecelendirilmesi”, “aile ve gençlerin bilinçlendirilmesi”, “geleneksel oyun kültürünün yaygınlaştırılması”, “Yerli Oyun Platformu (YOP) kurulması”, “Engelleri Oyunla Aşıyoruz” olarak belirlendi.
TÜDOF, Türkiye'de oyun sektörünün planlı büyümesi ve bu alanda ülkemizin bölgede lider olması, hem oyuncular hem de geliştirici ve satıcı firmalar açısından zenginleştirilmesi, geleneksel oyun kültürünün yaygınlaştırılması amacıyla Gençlik ve Spor Bakanlığı altında 61. Federasyon olarak 2011 yılında kuruldu.
0 yorum:
Yorum Gönder