İstanbul Shopping Fest Eş Başkanı Yılmaz Yılmaz da, “Festival nedeniyle cirolarda önceki aylara göre yüzde 30-40 aralığında bir artış var” dedi. Geçen yıl aynı döneme göre ise birebir mağazalarda yüzde 10-20 ciro artışı yakalandığını kaydeden Yılmaz, “Festival süresince artış aynı şekilde devam edecektir. Düzenlenen eğlence etkinlikleri de bu artışta önemli bir etken teşkil ediyor. Ayrıca geçen bir haftada yabancıların daha fazla alışveriş yaptığını gözlemledik” diye konuştu.
Festivalde geçen bir haftalık süreçte ziyaretçi sayılarında farklı rakamların olmadığını söyleyen İstanbul Shopping Fest Eş Başkanı Hakan Kodal ise, “Ancak alışveriş miktarında artış var. AVM ve mağaza sahiplerinden olumlu dönüşler var” dedi.
Özellikle Nişantaşı - Levent aksında yabancıların yaptıkları harcamaların arttığını gözlemlediklerini belirten Kodal, “Shopping Fest nedeniyle yabancıların kredi kart harcamalarındaki artışın yüzde 70’in üzerinde olmasını bekliyoruz” diye konuştu. Kodal, sadece alışveriş değil, restoran ve eğlence harcamalarında da önemli bir artışın sözkonusu olduğunu vurguladı.
0 yorum:
Yorum Gönder