Türk Telekom Grubu CEO’su Hakam Kanafani, grup olarak “akıllı büyüme” stratejilerinin en önemli itici gücünün, yakınsama vizyonu olduğunu söyledi. Kanafani, Pantel’in Avrupa ile Ortadoğu’ya omurga ve kapasite sunduğunu, bağlanırlığın yanı sıra kurumsal müşterilere de hizmet sağladığını anlatırken, Avrupa’da varlık göstermek isteyen büyük şirketlerin Pantel’den servis almayı tercih ettiğini dile getirdi.
Kanafani, Google ve Youtube’un aralarında yer aldığı yüzlerce şirketin Türkiye’ye gelmek istediğini kaydederek, “Biz büyük şirketler Türkiye’ye gelene kadar asla rahat hissetmeyeceğiz ve çalışmaktan vazgeçmeyeceğiz. Onlar Türkiye’deki potansiyelin farkındalar ama diğer şirketler gibi ülkenin kurallarına, kanunlarına uygun davranmak zorundalar” değerlendirmesinde bulundu.
Türk Telekom CEO’su Gökhan Bozkurt da Türk Telekom’un Türkiye’de ve bölgede “erişim kolaylığı”, “hız ve kapasite alanlarında kesintisiz gelişim” için yatırımlarını sürdürdüğünü ifade ederek, şunları söyledi:
“Pantel’in altyapısının sağladığı destekle, Türkiye’nin yurtdışı çıkış hızını gigabit liginden terabit ligine taşıyor, yurtdışı çıkış kapasitemizi 1.2 terabite çıkarıyoruz. Grup şirketimiz Pantel ile aramızdaki sinerjinin Türkiye’ye sağladığı değeri paylaşıyor olmaktan büyük mutluluk duyuyoruz.”
0 yorum:
Yorum Gönder