Fastfood ve unlu mamuller sektörüne yönelik Nielsen’in yaptığı araştırmada, “favori görülen” ve “tavsiye edilen” markalar arasına giren Simit Sarayı, günlük 250 bin müşteriye ulaşmayı başardı.
Hollanda ve Kıbrıs’ta da yeni şubelerini açtıklarını belirten Simit Sarayı Yönetim Kurulu Başkanı Haluk Okutur, “2 yıl içerisinde Avrupa’da 500 restoran açmayı planlıyoruz. Önümüzdeki günlerde Yunanistan ve Mekke’de de yeni şubelerimizi açacağız” dedi.
Nielsen tarafından yapılan araştırmaya göre, marka bilinirliği bölümünde Simit Sarayı’nin pazarda öne çıktığına işaret eden Haluk Okutur, şu bilgileri verdi: “Ürün satın alınan fastfood zincirleri sorgulandığında, Simit Sarayı’nın en sık gidilen ve şimdiye kadar ürün alınmış zincir olarak, rakiplerinin önünde olduğu, ayrıca her 4 kişiden 3’ünün halihazırda Simit Sarayı müşterisi olduğu görüldü. Bunun yanı sıra Simit Sarayı’nın reddedilme sayısı yok denecek kadar az. Araştırmaya göre, ‘Fiyatı ne olursa olsun bu markanın ürünlerini satın alırım’ ifadesi en yüksek oranda Simit Sarayı için kullanıldı.”
Türkiye’de 150 şube ile hizmet verdiklerini söyleyen Haluk Okutur, şu değerlendirmeyi yaptı: “2004’te TÜBİTAK ile ortaklaşa geliştirdiğimiz 7 bin metrekarelik kapalı alan üzerine kurulu merkezi üretim tesislerimizde ayda 6 milyon adet üretim gerçekleştiriyoruz. Simit Sarayı mağazalarını her gün ortalama 250 bin kişi ziyaret ediyor. Dünyanın en büyük fastfood zinciri Mc Donalds’tan bir fazla şube açma amacıyla yola çıkan Simit Sarayı, Hollanda ve Kıbrıs’ta açtığı şubelerle dünyaya açılmış bulunuyor. Önümüzdeki günlerde Yunanistan ve Mekke’de de mağaza açacağız. İki yıl içerisinde yurt içinde 500, yurt dışında başta Hollanda, Almanya ve diğer Avrupa ülkeleri olmak üzere, 500 mağaza açmayı hedefliyoruz.”
HÜRRİYET
0 yorum:
Yorum Gönder