Ünlü markaların indirimle destek verdiği 6 saatlik alışveriş gecesi İstanbul'un yüksek gelirli tüketicisini sokağa döktü. İstinyepark, Nişantaşı ve Bağdat Caddesi tıka basa doldu.
Dünyaca ünlü moda merkezlerinin alışık olduğu ancak Türkiye'de ilk defa yapılan alışveriş gecesi tüketicilerden büyük ilgi gördü. İş dünyasının ünlü isimlerinden etkinlikleri merak eden vatandaşlara kadar binlerce kişi İstinyepark, Nişantaşı ve Bağdat Caddesi'ne akın etti. Yerli ve yabancı markaların indirim ve çeşitli sanatsal aktivitelerle geceye destek vermesi katılımı artırdı. Mağazaların çoğu müşterilerini şampanya, çilek ve kanepelerle karşılarken, piyano dinletileri, fotoğraf çekimleri ve DJ performansları özellikle üst gelir grubunun son dönemdeki gözdesi haline gelen İstinyepark'ın girişinde sıralar oluşturdu. Gece için sokağa çıkanlar bölgedeki mağazaları doldurdu. İstinyepark 22:00'da en kalabalık anını yaşadı. Lüks markalar katında yüzde 50 indirime giren mağazalar kırmızı halılarla müşterilerini karşılarken, açık alan gece alışverişlerinin başladığı 18:00'dan itibaren üstü açık bir gece kulübünü andırdı. Gece boyunca ziyaretçiler içkilerini yudumlayıp müzik dinleyerek hem mağazaları hem de farklı tarzlarda giyinen insanları görme imkanı buldular. Buna karşın gelen herkesin alışveriş yapmadığı daha çok gece için düzenlenen etkinliklerle ilgilendiği görüldü.
SABAH
0 yorum:
Yorum Gönder