3 Ağustos 2010 Salı

'ŞAMPİYONLAR'A COŞKULU KARŞILAMA

İspanya'nın Barcelona ketinde düzenlenen 20. Avrupa Atletizm Şampiyonası'nda 3 altın, bir gümüş madalya alarak tarihi bir başarıya imza atan Atletizm Milli Takımı kafilesi, yurda döndü.

THY'ye ait uçakla Barcelona'dan gelen kafileyi, Atatürk Havalimanı'nda, Atletizm Federasyonu Asbaşkanı Hüseyin Yıldırım, Gençlik Spor İl Müdürü Tamer Taşpınar ile çok sayıda vatandaş coşkulu bir şekilde karşılandı.

100 metre engelli yarışında altın madalya alan Nevin Yanıt, basın mensuplarına yaptığı açıklamada, ''Şu an o kadar duyguluyum ki, neredeyse ağlayacağım. Kendimi tutamıyorum. Çok mutluyum. Ülkeme altın madalya kazandırdığım için çok mutluyum. Emeğimin karşılığını aldım'' dedi.

İspanya'ya en yükseğe çıkmak için gittiğini ifade eden Yanıt, ''Türk bayrağını ve İstiklal Marşımızı herkese okutmak için gittim ve bunu başardım'' diye konuştu.

Birinci olacağını bildiğini ve ona göre hazırlandığını anlatan Yanıt, İstiklal Marşı'nı dinlettiğinde çok duygulandığını ve yarışmadan daha fazla heyecan duyduğunu ifade etti.

Şampiyonada Türkiye'ye 5 bin metrede altın madalya kazandıran Alemitu Bekele de Türkiye'ye madalya kazandırdığı ve Türk bayrağını dalgalandırdığı için çok sevinçli olduğunu belirterek, ''3 altınımız oldu. Çok güzeldi. Gözümüz doldu. Nevin yarıştan sonra ağlarken, ben de televizyonda onu izlerken ağlıyordum'' diye konuştu.

Alemitu Bekele, yarıştan sonra Türk bayrağını eline aldığında kendini yeniden doğmuş gibi hissettiğini ifade ederek, derecelerin Türkiye için büyük bir başarı olduğunu belirtti.

Bekele'nin antrenörü Ertan Hatipoğlu ise 5 bin metrede seçmelerin iptal edilmesi nedeniyle zor bir müsabaka olduğunu kaydetti. Hatipolu, elde edilen derecelere ilişkin de ''Herkesin şaşkınlık içinde baktığını gördüm. 3 tane altın, 1 gümüş, 2 beşincilik, bunlar müthiş dereceler. Üstelik erkeklerimizin formsuz olmasına rağmen'' diye konuştu.

NTVMSNBC

0 yorum:

Yorum Gönder