25 Nisan 2010 Pazar

"İSMAİL CEM ÖDÜLLERİ"NE EZEL DAMGASI

Antalya Büyükşehir Belediyesi ve Antalya Kültür Sanat Vakfı (AKSAV) tarafından bu yıl ilk kez düzenlenen "İsmail Cem Televizyon Ödülleri" sahiplerini buldu. Yarışmada 41 kategoride ödül dağıtıldı.

Geceye, 9 dalda ödül alan "Ezel" dizisi damgasını vurdu. "Hanımın Çiftliği" ve "Aşk-ı Memnu" dizileri ise geceden dörder ödülle ayrıldı.

'En İyi Drama Dizisi Aktör' ödülünü alan Kenan İmirzalıoğlu, "Bu ödül beni çok onurlandırdı. Bu kadar kişiyi, ancak İsmail Cem ismi bir araya toplayabilirdi. Ödülü tüm oyuncular ve ekip arkadaşlarım adına alıyorum" diye konuştu.

'En İyi Drama Dizisi Aktrist' ödülünü alan Özgü Namal ise dizi setlerindeki uzun çalışma saatlerini hatırlatarak, "Sabahlara kadar yemeden içmeden 24 saat çalışan insanları ödüllendirdiğiniz için çok teşekkür ediyorum" dedi.

'En İyi Gençlik Dizisi Aktrist' kategorisinde "Melekler Korusun" dizisindeki rolüyle ödül alan Hümeyra, "Ödül alıp almamak benim için önemli değil. Ben buraya İsmail Cem için geldim ama ödülü aldığım için de çok mutluyum" diye konuştu.

"Geniş Aile" dizisindeki rolüyle 'En İyi Komedi Dizisi Aktörü' ödülünü kazanan Ufuk Özkan ise "Bu benim eşim ve oğlumdan sonra aldığım en büyük üçüncü ödül" dedi.

TNN – AA

0 yorum:

Yorum Gönder