18 Mart 2010 Perşembe

"ARAŞTIRMACI" TANIMI GENİŞLETİLDİ

Yükseköğretim kurumlarında bilimsel araştırma projelerini, proje ekibinde gösterilen, öğretim elemanları ile konuyla ilgili lisans veya lisansüstü öğrenim görmekte olan öğrenciler ve mezunları yürütebilecek.

Yükseköğretim Kurumları Bilimsel Araştırma Projeleri Hakkında Yönetmelik'te değişiklik yapıldı.

Resmi Gazete'nin bugünkü sayısında yayımlanan değişiklikle daha önce "Proje yöneticisi tarafından proje ekibinde gösterilen öğretim elemanı" diye nitelenen araştırmacı tanımı, "Bilimsel araştırma projesinin yürütülebilmesi için proje yöneticisi tarafından proje ekibinde gösterilen; öğretim elemanları ile proje konusu ile ilgili lisans veya lisansüstü öğrenim görmekte olan öğrenciler ile mezunları" olarak değiştirildi.

TNN – AA

0 yorum:

Yorum Gönder