26 Ocak 2011 Çarşamba

KARAMAN'DA KÖY OKULLARINA GÜNEŞ ENERJİ DESTEĞİ

Çevre ve Orman Bakanlığı Orköy kapsamında yürütülen ve 15 köy ilköğretim Okuluna Güneş enerjisi sistemlerinin kurulmasına katkıda bulunanlara teşekkür belgeleri verildi.

Karaman İl Çevre ve Orman Müdürü Ahmet Duran'ın konu ile ilgili olarak sunumunu yapmasından ardından Karaman Valisi Süleyman Kahraman, yaptığı konuşmada; "Orman köylülerimizin daha bir noktaya gelmeleri, daha verimli olmaları ve ormanlarınızın daha az tahrip olması noktasında Çevre ve Orman Bakanlığımızın yapmış olduğu çalışmaları takdirle karşılıyorum.

Güneş enerjisi sistemi kurulan köylerimizde ki aileler, okullarımız daha iyi bir yaşam şartlarına kavuşuyorlar. 2010 yılında, 25 orman köyümüzde 555 aileye Güneş enerjisi desteği sağlandı. Yapılan bu çalışma ile bir taraftan orman köylüsünün ormanlara olan baskısı ortadan kaldırılmış, diğer taraftan temizlik, hijyen ve sağlıklı bir toplum konusunda sosyal bir destek sağlanmıştır.

Başta Çevre ve Orman Müdürü olmak üzere Çevre ve Orman Müdürlüğü çalışanlarına, köy muhtarlarına, firma sahiplerine teşekkür ediyorum. 6 firmamız 15 köy okulumuzun su ısıtma sistemi ihtiyacını gidererek, burada eğitim gören yavrularımıza şefkatli ellerini uzatarak bir ilke imza atmışlardır. Çok önemli bir ihtiyacı, sosyal sorumluluk bilinciyle gerçekleştiren 6 firmamıza teşekkür ediyorum" dedi.

E-KARAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder