11 Haziran 2014 Çarşamba

REKLAM SEKTÖRÜNÜN EN BAŞARILILARINA 11. KIRMIZI ÖDÜLLERİ



Reklam ve iş dünyasının önemli isimlerinin buluştuğu 11. Kırmızı Ödülleri, pazartesi gecesi Zorlu PSM’de düzenlenen muhteşem bir törenle sahiplerine verildi.

2003 yılından bu yana basın reklamlarında yaratıcılığın artırılmasını özendirmek, reklam ajanslarının, çalışanlarının ve reklam verenlerin başarılarını belgeleyip, ödüllendirmek amacıyla düzenlenen törende büyük ödüller Kıpkırmızı Bölge’yi Ümitköy Balıkçısı işiyle Fikirbaz/IOB alırken, Kıpkırmızı’nın sahibi Pera Boya işiyle TBWA İstanbul oldu.
Her yıl kendini yenileyen Kırmızı’nın, 11. yaşında Kırmızı Bölge ve Kırmızı Ödülleri tören organizasyonu ilk defa bir arada gerçekleştirdi. Her iki yarışmada, ajanslar toplam 70 kategoride birincilik ve iki büyük Kıpkırmızı Ödülü için yarıştılar. Yine bu yıl ilk defa 16 aya çıkarılan başvuru süresinin tamamlanmasının ardından Bölge ve İstanbul jüri toplantıları gerçekleştirildi. Jüri Başkanlığını Vietnam Reklam Ajansı kurucusu Tibet Sanlıman’ın yaptığı toplantılarda Bölgeden 35 ajansın 285 reklam içeren 232 başvurusu ve İstanbul’dan 59 ajansın 818 reklam içeren 668 adet başvurusu değerlendirildi. Çok renkli anların yaşandığı Ankara ve İstanbul’daki toplantılar 20 saatten uzun sürdü.
Ödül gecesi canlı olarak düzenlenen Radikal Canlı Kırmızı yarışmasında, katılımcıların 2 saat içerisinde hazırladığı eskizler davetlilerin oylamaları sonucunda değerlendirildi ve dereceye girenler birbirinden değerli ödüller kazandılar.
Reklamcılık Vakfı ve Kırmızı Ödülleri iş birliğiyle bu yıl 6.’sı düzenlenen, sadece üniversitelerin güzel sanatlar ve işletme fakülteleri 3. ve 4. sınıf öğrencilerine açık olan Genç Kırmızı‘da bu yıl 28 üniversiteden 277 güzel sanatlar ve iletişim fakültesi öğrencisi, 108 reklamla yarıştı. Akademisyenler jürisinin belirlediği en başarılı ilk yüzde 10’a giren finalistin ilk 3’ünü Kırmızı Jürisi seçti.

0 yorum:

Yorum Gönder