13 Ağustos 2013 Salı

İSTANBUL'UN PARKLARINDA İLKYARDIM EĞİTİMLERİ BAŞLIYOR



"Her koşulda, yerde ve zamanda muhtaç ve korunmasız insanlara yardım etmek ve toplumun afetlerle mücadele kapasitesinin geliştirilmesini desteklemek" misyonuyla yola çıkan Gezi Revir Grubu, İstanbul'un parklarında ilkyardım günlerine başlıyor.

İlk olarak Yeşilköy Olimpiyat Parkı'nda 13 Ağustos Salı ve 15 Ağustos Perşembe akşamı düzenlenecek eğitimler, 21:00'da başlayıp 23:30'a kadar devam edecek.
13 Ağustos Salı günkü kursta; temel yaşam desteği, hava yolu tıkanıklığında ilkyardım, kanama ve şok durumunda ilkyardım, yanıklar ve donuklarda ilkyardım konularına yer verilecek.
15 Ağustos Perşembe akşamı ise; triaj, yaralanmalarda ilkyardım, kırık, çıkık ve burkulmalarda ilkyardım, ilkyardım güvenliği (yaralıların taşınması-kurtarma bilgisi) gibi konularda halk bilinçlendirilmeye çalışılacak.

0 yorum:

Yorum Gönder