1 Temmuz 2013 Pazartesi

ASSOS'TA FELSEFE YAZ ETKİNLİKLERİ BAŞLIYOR



Felsefe Sanat Bilim Derneği tarafından organize edilmekte olan Assos'ta Felsefe etkinliği yaz dönemi 1 Temmuz'da başlyor. Bu dönem ünlü Alman filozof Friedrich Nietzsche üzerine sunum ve tartışmalar yapılacak.

İstanbul- 1-4 Temmuz günleri arasında Assos Terrace Otel’de gerçekleşecek etkinliğe Işık Üniversitesi İnsan ve Toplum Bilimleri Bölümü Başkanı. “Assos’ta Felsefe” etkinliğinin kurucusu ve direktörü Örsan K. Öymen’in yanı sıra bu yıl alanın saygın isimlerinden; New York Üniversitesi Felsefe Bölümü öğretim üyesi John Richardson, Birbeck College (Londra) Felsefe Bölümü öğretim üyesi Kenneth Gemes, Martin Luther Üniversitesi Felsefe Bölümü öğretim üyesi Alexander Aichele, Acampora: City University of New York Hunter College Felsefe Bölümü öğretim üyesi Christa Davis, Ernst-Moritz-Arndt Greifswald Üniversitesi Felsefe Bölümü öğretim üyesi Werner Stegmaier, Wisconsin-Madison Üniversitesi Felsefe Bölümü öğretim üyesi Ivan Soll, King’s College London Felsefe Bölümü öğretim üyesi Simon May, çevirmen, yazar, felsefeci Oruç Aruoba, Richmond Üniversitesi Felsefe Bölümü öğretim üyesi Gary Shapiro ve merkezi New York’ta olan “The Nietzsche Circle”ın kurucularından Rainer Hanshe katılacak.
Her yaz dönemi etkinliğinde olduğu gibi tüm konuşmalar ve diyaloglar İngilizce olup herhangi bir çeviri yapılmamaktadır. Tüm toplantılar Assos Terrace Otel’de gerçekleşecek (Tel: 286-7640285) ve her oturum, soru-yanıt kısmı dahil, 1 saat sürecek. Her oturum arasında 30 dakika ara verilecek.
Söz konusu etkinlik, derneğe yapılan bağışlar ve son derece sembolik ve cüzzi bir gelir kaynağı olan üye aidatları ile organize edilmekte,b u nedenle Assos’ta Felsefe etkinlikleri, bu etkinliklerden yararlanan katılımcıların da katkılarıyla yapılabilmektedir. Katılımcılar tüm masraflarının tamamından kendileri sorumlu bulunmaktadır.

0 yorum:

Yorum Gönder