2 Ocak 2013 Çarşamba

'HER ŞEY BİR ADIMLA BAŞLAR'



Tohum Takas Ağı Kampanyası'nı desteklemek isteyenler Antalya'da koşacak...

Buğday Derneği'nin yürüttüğü Tohum Takas Ağı Kampanyası'na yürüyerek destek olmak mümkün. Dernek üyeleri bu konuda şu çağrıyı yapıyorlar: "Bu toprakların bize sunduğu en büyük zenginliklerden olan yerli tohumlarımızı korumak için başlattığımız Tohum Takas Ağı Kampanyası öğrenerek, büyüyerek, güçlenerek devam ediyor.
Geçtiğimiz sene başlattığımız projemizle 40'ye yakın çiftlikte yerel tohum üretimini destekledik, onlarca tohum takasına vesile olduk. Bu sene de ilk aşamada 7 Yerel Tohum Üretim Merkezi ve 50'ye yakın yerel tohumla üretim yapan küçük çiftçiyle birlikte, yeni ve sürdürülebilir bir Tohum Takas Ağı'nın temellerini atıyoruz.
Ve bu sene de Tohum Takas Ağı'nı siz değerli dostlarımızın bağışlarıyla ve Adım Adım koşucularının destekleriyle yürütüyoruz.
Avrasya Maratonu'nda Tohum Takas Ağı için koşan Adım Adımcı'ların topladığı bağışlar kampanyamıza can suyunu verdi. Zira bildiğiniz gibi Tohum Takas Ağı, siz değerli dostlarımızın bağışlarıyla yürüttüğümüz bir kampanya.
Şimdi sıra Runtalya Maratonu'nda. 3 Mart 2013'te Antalya'da koşulacak olan Runtalya'da siz de Adım Adım'la Buğday için koşarak bağış toplayabilir, yerel tohumlarımız için can suyu olabilirsiniz. Profesyonel bir koşucu olmanıza kesinlikle gerek yok, Adım Adımcıların çok yerinde, çok doğru biçimde söylediği gibi, 'Her şey bir adımla başlar'.
Siz de tohumlarımız için Runtalya Maratonu'nda koşmak, spor yaparken tohumlarımıza can suyu vermek isterseniz, Runtalya için erken kayıtlar 31 Aralık'ta sona eriyor.
Runtalya'da Buğday ve Tohum Takas Ağı için Adım Adım'la koşmak isterseniz, aradığınız cevapların tamamına http://www.adimadim.org/contact-us/sikca-sorulan-sorular/ adresinden ulaşabilirsiniz. Cevabını bulamadığınız sorular için de bugday@adimadim.com adresine bir mail atarak gerekli bilgileri alabilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder