11 Ekim 2010 Pazartesi

TÜRK TELEKOM'DAN ÖĞRENCİLERE BEDAVA KONUŞMA FIRSATI

Türk Telekom'un 2009 yılında başlayan ilköğretim okulları, lise ve dershanelerdeki 7 bini aşkın ankesörlü telefonla şehir içi 1 dakika bedava konuşma kampanyası 2010-2011 eğitim öğretim yılı sonuna kadar devam edecek. Uygulamaya girdiği günden bu yana okullardaki konuşma trafiğinde 12 kat artış sağlayan kampanyadan, Sosyal Hizmetler ve Çocuk Esirgeme Kurumu'na bağlı yurtlar da yararlanabilecek.

Türk Telekom'dan yapılan yazılı açıklamada, Türk Telekom'un Türkiye çapındaki ilköğretim okulları, lise ve dershanelerde uyguladığı şehir içi 1 dakika bedava konuşma kampanyasının süresini 2010-2011 eğitim öğretim yılı sonuna kadar uzattığı bildirildi. Açıklamada, 2009 yılı Mart ayında 7 bini aşkın ankesörlü telefonda uygulamaya giren kampanya kapsamında öğrenciler, okullarındaki ya da dershanelerindeki telefonlardan kartsız ve ücretsiz şehir içi 1 dakika bedava konuşabildiği belirtilerek, "Kampanyaya bu yılın Şubat ayında dahil olan Sosyal Hizmetler ve Çocuk Esirgeme Kurumu'na (SHÇEK) bağlı yurtlarda da kampanya uzatması uygulanacak, söz konusu yurtlar da 1 dakika bedava konuşma kampanyasından faydalanmayı sürdürebilecekler" denildi.
Türk Telekom'un okullarda bedava konuşma kampanyası, başladığı günden bu yana büyük ilgi gördüğü kaydedilen açıklamada, kampanya süresince okullarda gerçekleşen konuşma trafiğinde 12 kat artış yaşandığını belirtildi.

HABER X

0 yorum:

Yorum Gönder