24 Nisan 2010 Cumartesi

ÇOCUK KARİKATÜRİSTLER ÖDÜLLERİNİ ALDI

Yaratıcı Çocuklar Derneği ile Karikatürcüler Derneği işbirliğinde gerçekleştirilen “Geleceğin Akıllı Ulaşımı” konulu uluslararası karikatür yarışmasının ödül töreni dün Yaratıcı Çocuklar Derneği’nde yapıldı. Çocuklar ile gençlere karikatür ve mizah sevgisi aşılamak, yetenekli çocukları çizim konusunda yüreklendirmek, karikatürü yaygınlaştırmak amacıyla her yıl düzenlenen yarışmalara ilköğretim düzeyinde çocuklar üç kategoride katılıyor.

Ödül töreninde başarılı öğrencilere ödüllerini ve Karikatürcüler Derneği tarafından verilen ustaların kitaplarını Karikatürcüler Derneği Başkanı Metin Peker, Yaratıcı Çocuklar Derneği Yürütme Kurulu Başkanı Demet Sabancı Çetindoğan ve Yönetim Kurulu Başkanı Didem Çapa verdiler.

Yarışmada üç de özel ödül verildi; Turhan Selçuk Özel Ödülü’nü Tolga Karakaya(Özel MEF İ.O.), Yaratıcı çocuklar Derneği Özel Ödülü’nü Merve Akbulut(TEGV Sema-Aydın Doğan Eğitim Parkı) ve Karikatürcüler Derneği Özel Ödülü’nü Çevik Basmacı(Özel MEF İ.O.) aldılar.

Ödül alan karikatürist çocuklar

İlköğretim 1-3.sınıf grubundar: Birinci: Derin Deniz Büyükdoğan(İstek Özel Barış İ.O.); İkinci: Irmak Lal Dönmez (Özel Üsküdar SEV İ.O.); Üçüncü: Serra Sağıroğlu (İstek Özel Barış İ.O.)
İlköğretim 4-5.sınıf grubunda: Birinci: Deniz Türkeş(Özel MEF İ.O.); İkinci: Canberk Sönmezer(Özel Üsküdar SEV İ.O.); Üçüncü: Metehan Kayan(Doğuş Eğitim Kurumları)
İlköğretim 6-8.sınıf grubunda: Birinci: Yakup Atilla( Özel MEF İ.O.) İkinci: Ahmet Akburak(A.Üzeyir Garih Dostluk İ.O.); Üçüncü: Ahsen Çilek( TED Samsun İ.O.)
Lise grubunda: Birinci: Emre Ertuğrul(VKV Koç Özel Lisesi); İkinci: Atakan Öğretmen(Özel MEF Okulu.); Üçüncü: İlke Ekbul(TEGV Sema-Aydın Doğan Eğitim Parkı)

CUMHURİYET

0 yorum:

Yorum Gönder