3 Kasım 2014 Pazartesi

İYİ HABERLERE BİR ARA

4 yıldır sürdürmeye çalıştığım "Ne İyi Haber" bloguma bir süre ara vermek istiyorum. Daha doğrusu şimdilik sonlandırmaya niyetliyim ama iyimser olup belki ileride tekrar kaldığım yerden iyi haberler derlemeye devam ederim.

Bu kararı almamın en önemli sebebi blogun beklediğim ilgiyi görmemesi. Ancak bunda suçlu ben sayılırım. Bir hevesle başladığım projeme fazla da ilgi göstermedim, yoğun bir trafiğe sahip olması için gerekli bazı adımları atmadım. Blog günlük işlerimin yanında bir hobi, gündelik bir alışkanlık olarak sürdü gitti. Bu işi tek başıma yürütmenin, çevremden herhangi bir destek görmemenin veya olumlu-olumsuz tepki almamanın da eksikliğini hissettim.
Tabii Türkiye'nin sıkıntılarla, dramlarla, trajedilerle dolu gündeminde iyi haberlerin de pek önemsenmediği, biraz naiflik olarak görüldüğünü söyleyebilirim.Başlarken aklımda olan iyi haberlerin de ilgi çekeceği tezi ne yazık ki bu ortamda çürüdü.
Sonuç olarak "Ne İyi Haber" bir süre yayın hayatına ara verecek. Belki ileride biraz daha geliştirerek, formatını değiştirerek, belki biraz daha azimle kaldığım yerden devam edebilirim. 
Hep iyi haberler almanız dileğiyle hoşça kalın.

NE İYİ HABER

0 yorum:

Yorum Gönder