13 Haziran 2014 Cuma

TATİL ZİLİ ÇALIYOR



Okul öncesi, ilkokul, ilköğretim ve liselerde eğitim gören 17,5 milyon talebe, bugün karne alarak 3 ay sürecek yaz tatiline girecek.

Milli Eğitim Bakanı Nabi Avcı, öğrencilere karnelerini Eskişehir'de dağıtacak. İlkokul, ilköğretim ve lise son sınıf öğrencileri mezuniyetin yanısıra yaz tatilinde kayıt heyecanı yaşayacak.
Ortaokulların 8. sınıflarında okuyan öğrencilerin girdiği ikinci dönem ortak sınavların puanlarının açıklanmasının ardından mektep kontenjanları 4 Temmuzda belli olacak. 8. sınıf yerleştirmeye esas puanları 7 Temmuzda duyurulacak, 31 Temmuz-8 Ağustos 2014'de tercihler gerçekleştirilecek. Tercih sonuçları ise 22 Ağustos'ta bildirilecek. Lise son sınıf öğrencilerinin ve lise mezunlarının katılacağı Lisans Yerleştirme Sınavları (Lisans Yerleştirme Sınavı LYS) 81 vilayet merkezi ve Lefkoşa'da yapılacak. Yeni eğitim-öğretim yılında ilk zil, 15 Eylül Pazartesi çalacak ve ilk dönem dersleri, 23 Ocak 2015 Cuma sona erecek. 15 günlük yarı sene tatilinin ardından dersler, 9 Şubat 2015 Pazartesi günü başlayacak, 12 Haziran 2015 Cuma öğrenciler yaz tatiline girecek. MEB'in 2013-2014 eğitim öğretim seneyi istatistiklerine göre, 61 bin 936 okulda, 17 milyon 532 bin 988 talebe eğitim görüyor.

0 yorum:

Yorum Gönder