14 Haziran 2013 Cuma

17 MİLYON ÖĞRENCİ BUGÜN KARNE ALIYOR



Türkiye genelinde bugün karne heyecanı yaşanacak. Ülke genelinde okul öncesi, ilkokul, ortaokul ve ortaöğretim okullarındaki yaklaşık 17 milyon öğrenci bugün karne alarak yaz tatiline girecek.

Öğrenciler 8 ay süren eğitim, öğretim yılının yorgunluğunu 3 ay sürecek yaz tatilinde atarken, ilköğretim ve lise son sınıf öğrencileri mezuniyetin yanı sıra yaz tatilinde sınava girme, sınav sonucu öğrenme, tercih yapma ve kayıt heyecanı da yaşayacaklar.
Lise son sınıf öğrencilerinin katılacağı Lisans Yerleştirme Sınavları (LYS) 15-16, 22-23 Haziran'da 5 oturum halinde gerçekleştirilecek. Yeni ders yılı 16 Eylül 2013 tarihinde başlayacak.
Uzmanlar, karnelerini alacak öğrencilerin velilerine, "not yüzünden çocuklarınızı eleştirmeyin" uyarısında bulundu. Okullara kırtasiye ödeneği gönderildiğini açıklayan Milli Eğitim Bakanlığı yetkilileri, karne parası talep edilemeyeceği de açıkladı.

0 yorum:

Yorum Gönder