22 Ocak 2013 Salı

TEV'DEN 70 GENCE DAHA ÜSTÜN BAŞARI BURSU



Türk Eğitim Vakfı (TEV), 2012-2013 eğitim yılında üstün yetenek bursu vereceği 70 başarılı genci belirledi. TEV, 2012-2013 eğitim yılında bursu devam eden 146 öğrenciye ek olarak 70 yeni öğrenciyle birlikte toplam 216 öğrenciye, toplam 2 milyon 52 bin TL'lik "Üstün Başarı Bursu" verecek. TEV Üstün Başarı Bursu, Türkiye'de verilen en yüksek miktarlı burs olma özelliğini de koruyor.

LYS'de ilk 2 bine giren gençler arasından seçilen üstün yetenekli gençlere verilen TEV Üstün Yetenek Burs Programı'na 2012 - 2013 öğretim yılında 70 çok özel ve başarılı genç daha katıldı. TEV Üstün Başarı Bursu'nu almaya hak kazanan 70 yeni bursiyer, TEV Yönetim Kurulu Başkanı Ömer Koç, Yönetim Kurulu ve Mütevelli Heyeti Üyeleri ile bağışçıların katılımıyla Kuruçeşme Divan'da gerçekleştirilen basın toplantısında açıklandı. Basın toplantısında konuşan TEV Yönetim Kurulu Başkanı Ömer Koç, "Üstün Başarı Bursu'nu kazanan gençlerimiz, öğrenimlerini tamamladıktan sonra hızlı adımlarla ilerleyerek, ülkemizin seçkin kuruluşlarında önemli görevler üstlenecek ve gurur kaynağımız olmaya devam edeceklerdir" dedi.
Ömer M. Koç, "Üstün Başarı Bursunu kazanan gençlerimizden beklentilerimiz yüksek olup, hepsinin gelecekte başarılarıyla adından söz ettireceğine inanıyoruz. Kendilerini tebrik ediyor, başarılarının bundan sonra da devam etmesini diliyoruz" diyerek konuşmasını tamamladı.

0 yorum:

Yorum Gönder