17 Ocak 2011 Pazartesi

ÖĞRENCİLER 'AKILLI TAHTA' İLE ÖĞRENİYOR

Sivas'ın Ulaş ilçesine bağlı Karaşar Köyü'ndeki birleştirilmiş sınıflı ilköğretim okulunda dersler, ''Dokunmatik Akıllı Tahta'' ile yapılıyor.      

Ulaş ilçe merkezi ve beldelerdeki okullara yönelik yürütülen ''Dokunmatik Akıllı Tahta Kazandırma Projesi''nin kapsamı köylerdeki birleştirilmiş sınıflı ilköğretim okullarını da içine alarak genişletiliyor.       

Proje çerçevesinde merkez ve beldelerde eğitim veren okullarda birçok sınıfa ''Dokunmatik akıllı tahta sistemi'' kuran Ulaş Kaymakamlığı ve Milli Eğitim Müdürlüğü, köy okullarına da akıllı tahta kazandırıyor.       

Ulaş Kaymakamı Can Aksoy ve İlçe Milli Eğitim Müdürü İsrafil Göçgün, Karaşar Köyü Birleştirilmiş Sınıflı İlköğretim Okulu'nun ''Dokunmatik akıllı tahta sistemi''nin açılışını gerçekleştirdi.       

Kaymakam Can Aksoy, merkez ve beldelerdeki ilköğretim okulları dışında ilk defa bir köy okulunda akıllı tahta uygulamasının başlatıldığını, bunun diğer köylere de örnek olacak bir çalışma olduğunu söyledi. Eğitim-öğretimin daha kaliteli yürütülmesinde önemli adımlar atıldığını ifade eden Aksoy, bu tür çalışmaların tüm okullara yayılarak devam edeceğini anlattı.       

NTVMSNBC

0 yorum:

Yorum Gönder