14 Aralık 2010 Salı

TÜRKİYE’NİN “YAMANLAR”I

İzmir'deki Özel Yamanlar Okulları, Amerika'da düzenlenen 26. Uluslararası İlköğretim Matematik Olimpiyatları'ndan 17 altın, 11 gümüş, 10 bronz toplam 38 madalya ile döndü.

26. Uluslararası İlköğretim Matematik Olimpiyatı (AMC-8) Amerika Birleşik Devletleri Matematik Birliği tarafından Nebraska Üniversitesi'nde gerçekleştirildi. Kendi alanında dünyanın en prestijli yarışması sayılan AMC-8 Uluslararası İlköğretim Matematik Olimpiyatları'na bu yıl dünya genelinde 86 ülkeden ilköğretim öğrencisi katıldı. Türkiye'den yarışmaya katılan okullar arasında bulunan İzmir Özel Yamanlar Eğitim Kurumları'na bağlı 6 ilköğretim okulu, toplam 17 altın madalya kazanarak Türkiye'nin gururu oldu.

Özel Yamanlar İlköğretim Okulları öğrencileri ayrıca 11 gümüş, 10 bronz toplam 38 madalya kazanarak büyük bir başarıya imza attı. Yarışmada madalyalar Türkiye, Çin, Amerika, Kanada, Rusya, Kore ve Tayvan'lı öğrencileri arasında paylaşıldı. Öğrencilerinin Dünya Bilim Olimpiyatları'nda 17'si altın 38 madalya kazanmasının Türk milleti adına gurur verici olduğunu söyleyen Yamanlar Eğitim Kurumları Genel Müdürü Sebahattin Kasap, "Uluslararası Bilim Olimpiyatları'nda ülkemize en çok madalya kazandıran okuluz. Türkiye için dünya ile yarışıyoruz" dedi.

BUGÜN

0 yorum:

Yorum Gönder