25 Aralık 2010 Cumartesi

SAKARYA ÜNİVERSİTESİ ÖĞRENCİLERİNDEN, KÖY OKULUNA YARDIM

Sakarya Üniversitesi Meslek Yüksekokulu Halkla İlişkiler Topluluğu tarafından "Daha iyi bir gelecek için iyi bir eğitim" sloganıyla başlatılan proje kapsamında Pamukova Kemaliye Köyü İlköğretim Okulu'nun eksikleri tamamlanarak öğrencilerine eğitim malzemesi dağıtıldı.

3 ay süren ve Kasım ayı sonu itibariyle tamamlanan projenin yürütücüsü Sakarya Üniversitesi Öğr. Gör. Selcen Vodinalı, "Öncelikli amacımız köy okulu öğrencilerinin çeşitli ihtiyaçlarını karşılamak ve eğitimlerine bir nebze olsun destek olabilmekti. Ayrıca projede yer alan 25’e yakın öğrencimizin sosyal sorumluluk bilincinin gelişmesine yardımcı olabilmek amacı taşıdık" dedi.

Kemaliye İlköğretim Okulu Müdürü Mahmut Sami Tuncal ve öğretmenleri projede yer alan herkese teşekkür etti. Çevredeki işadamlarının ve esnafların desteğini alan öğrenciler proje ile birçok eğitim materyalini Kemaliye İlköğretim Okuluna ulaştırmanın sevincini yaşadılar. Proje kapsamında birinci sınıf öğrencilerinin her birine okul çantası ve kırtasiye malzemeleri hediye edildi. Ayrıca okulun tüm öğrencilerine yönelik çok sayıda kitap bağışında bulunularak boş vakitlerini değerlendirebilecekleri eğitici ve öğretici kitaplar temin edildi. Bunların yanı sıra çok sayıda sponsor tarafından okula projeksiyon, kitaplık, kırtasiye gereçleri, mantar panolar ve ısıtıcılar alındı.

CUMHURİYET

0 yorum:

Yorum Gönder