4 Mayıs 2010 Salı

VAN'DA YATILI OKULLARDA "ANNE ODASI" UYGULAMASI

Van'ın Gevaş ilçesindeki yatılı ilköğretim bölge okullarında oluşturulan "misafir anne odası" her gün bir anneyi ağırlıyor.


Gevaş Yatılı İlköğretim Bölge Okulu ile Güzelkonak Yatılı İlköğretim Bölge Okulunda 2009-2010 eğitim-öğretim yılında hayata geçirilen "Annelerimizin Şefkati ile Öğretmenlerimizin Fedakarlığını Buluşturma ve İşbirliği Projesi" kapsamında misafir anne odaları oluşturuldu.

Okul yönetiminin hazırladığı liste veya ailelerden gelen talep doğrultusunda okula ait servisle her gün bir anne köyünden okula getiriliyor.

Burada çocukları ve öğretmenleri tarafından karşılanan anne, çocuğunun eğitim gördüğü sınıfı, yatakhaneyi, yemekhaneyi, televizyon ve diğer sosyal etkinlik odaları ile banyo ve tuvaletleri geziyor.

Daha sonra 2 oda, banyo ve tuvaletten oluşan misafir odasına geçen anne geceyi çocuğunun yanında geçiriyor ve ertesi gün aynı araçla yeniden köyüne bırakılıyor.

0 yorum:

Yorum Gönder